Po delším čase končí soutěž Project Loveday, kterou Elon Musk založil díky desetileté dívce jménem Bria Loveday. Zadání znělo jasně – vytvořte originální reklamu na vaši Teslu. Vítěz bude pozván na akci spojenou s prezentací budoucího projektu Tesly, například odhalení Modelu 3. Spousta fanoušků se nápadu chytla a natočili několik opravdu skvělých videí. My se dnes podíváme na jedno z nejnovějších od slavného YouTubera Marquese Brownleeho s jeho Teslou Model S P100D.
Project Loveday je o spokojených zákaznících
Gró jeho originální reklamy je ukázat lidem, kolik zavazadlového prostoru lze využít a přitom stále disponovat neuvěřitelným výkonem. Marques v prvním záběru použije u vozu funkci „Summon“, která zajistí plynulý výjezd z garáže. Poté běží do několika různých obchodů a naplní zadní zavazadlový prostor různými krabicemi, nářadím apod. Stále však zbývá plno místa – co s ním? Při poslední zastávce vezme několik nákupních tašek, které by normálně vlezly dozadu. On je však dá do předního kufru, aby poukázal i na další prostor.
Tady ovšem reklama nekončí. Byla by sice informativní, ale ne tolik zábavná. Při cestě domů narazí na řidiče s Lamborghini, který jej vyzve na pouliční závod u semaforu. Otáčky motoru supersportu jsou na maximu a z výfuku se line kouř. Marquesovi však stačí přepnout na Ludicrous mód. Nevidíme sice výsledek závodu, ale i tak jej známe.
Další originální reklamy soutěžících
Podívejte se také na další povedená videa z akce Project Loveday. Jelikož se teprve dnes celá věc uzavřela, neznáme ještě detailní statistiky. Určitě bude zajímavé zjištění, kolik lidí se do projektu přihlásilo a jaké množství videí díky tomu vzniklo. Opět se potvrzuje fakt, že Tesla má svůj marketing postavený na spokojených zákaznících prostě v malíčku!
Které video se vám líbí nejvíce?
Zdroj: YouTube.com